keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Kiitos kamut tsempistä :D

Mutta ennen kuin mä millään länttään ekoja kuvia tänne (Nyt siis jo häpeän itseäni). Siis ensi viikolla, niin kerrottakoon et maanantai aamun paino oli 77,8kg. Olin koko viikonlopun syönyt ja maannut ja sen kyllä huomasi.
Nyt ollaan siinä pisteessä että maanantaina otin itseänin niskasta kiinni. Aloitin nutrilet kuurilla jotta saan alkuun nesteet liikkeelle ja itselleni jotenkin tiukan otteen. Tällä se on helppoa, kun ei mitään siis MITÄÄN ylimääräistä laiteta suuhun.


Kahvia, Nutrilettiä ja vettä- siitä on mun päivät nyt tehty



Mulle tuli eilen se tasan 5kk polttamatta ja väistämättä olen ruvennut ajattelemaan, että jos olen todella päässyt eroon tupakasta niin miksi en vierota itseäni kokonaan tuosta sokerista? Mutta siis yksi askel kerrallaan.En siis tarkoita että kaikelle pitäisi sanoa EI. Mutta koska tänä päivänä on vaihtoehtoja niin ajattelin ruveta tutkimaan niitä.

Näinkö poistaisin itsestäni tuon JoJo -efektin. Jota tässä olen kovin kummastellut. Ja miksi ihmeessä minun pitää olla tunne- syöjä? Näitä asioita joudun tosiaankin puntaroimaan.
Ja kiitos anonyymin kommentista, jossa olen edes jotain ihanaa ihmistä motivoinut. Se auttaa jaksamaan ja aloittamaan taas. Hip ja Hei! Nyt mennään taas :D

Viikon jumpat:

Maanantaina sali 1h
Tiistaina sali 1h
Keskiviikkona aerobinen 1/2 tuntia ja kevyttä treeniä 1/2 tuntia

Ollaan kuulolla ja koittakaahan selvitä näistä pakkasista. Mä en tykkää, en yhtään :(

Tina

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä <3 ja hienoa toi tupakanpolton lopetus :) asia kerrallaan kuten sanoit, kaikkea ei tarvitse edes yrittää kerralla "poistaa" elämästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ja joo mun tapasella polttajalla joka voi polttaa 4 tupakkaa putkeen, niin se oli oikeasti kova saavutus. Ja olen siitä erityisen ylpeä.

      Tina

      Poista