maanantai 11. helmikuuta 2013

Selityksiä selityksien perään

Taas kerran pistää miettimään, tänään(kin) olin työpaikalla tauko huoneessa, muut syövät ja minä join mannisen ihanan makuista banaani protsku juomaa. Yksi kysäisi mitä juon?? Silloin jo nostin selkärangan suoraksi, koska tiesin mitä on vastassa. Arvaahan sen, taas saan puolustella itseäni ja kertoa juurta jaksaen, miksi? Miksi minä juon protsku juomaa? Ja miksi ylipäätänsä olen dietillä, enhän minä (muka) ole edes lihava.

- Haluan laihduttaa
- Haluan elää terveellisesti
- Haluan pitää tämän ihanan vireystilan
- Haluan pysyä päätösissäni
- Haluan Oikeasti olla irti tuosta sokerista jne....

Jos olisin mennyt syömään, ottanut Elosen kahviosta kalaa, perunamuussia ja palan painikkeeksi syönyt muutaman fasu palan ja palan suklaata ja tietenkään laskiaispullaa unohtamatta, niin minun ei olisi tarvinnut selittää.
Vai tarkoittaako tämä sitä, että minun pitäisi omien "kammottavien" ja "pelottavien" eväitteni kanssa mennä jonnekin sivuummalle syömään?

No jos joten kuten selviän näistä raastavista keskusteluista, niin alkaa uusi aihe. Ai, no koska sä laihdutat ja käyt salilla niin ootko menossa jonnekin kisoihin? Siis mitä ihmettä???

A) Ainoa kisa johon tällä kropalla pääsisin on pilkkikisa
B) Eikö se ole normaalia laittaa itseänsä kuntoon itsensä takia, ei kisojen eikä varsinkaan muiden takia
C) En varmasti ole ainoa ihminen maailmassa joka katsoo mitä suuhunsa laittaa ja liikkuu :D

Sori vaan mutta joskus ei todellakaan voi muuta, kun ihmetellä.

Mutta jotta tämä keskustelu ei vahingossakaan lopu, aina tulee se loppu huipennus:

Minä itse en laihduta, koska...

.... ei ole itsekuria
.... olen töissä kaupassa se on niin hankalaa
.... ei ole aikaa liikunnalle
.... sairaus
.... hankalaa tuo ruokien punnitseminen
.... on niin paljon muutakin hommaa. ( illat taitaa mennä FB:ssä ja sohvalla )

jne... Kaikkein parhaimman kuulin viime viikolla. Olin lähdössä kodin kautta salille. Ja kehuin sitä ihanaa oloa mikä tulee salin jälkeen. Eräs tuttavani siihen, joo tuon takia mä en lähde sinne salille.
öööö, anteeksi nyt en ymmärtänyt? Joo-o ton takia just. Siihen jää niin koukkuun siihen tunteeseen ja sit  sinne on päästävä joka päivä!

Siis MITÄ IHMETTÄ??!!

Näihin tunnelmiin... Muksaa alkanutta viikkoa rakkaat lukijat :D

7 kommenttia:

  1. :D juurikin noin. Ei suklaan- ja sipsinsyöjien pidä selitellä syömisiään, miksi me jotka pyritään syömään terveellisesti ja liikkumaan, pitää koko ajan selitellä? Kumma juttu.

    t. Nutella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi, koska meidät laitetaan selittämään. Vaikkakin se voisi mennä toiste päin :D

      Poista
  2. Paras toi selitys, ettei voi mennä salille, koska siihen jää koukkuun :D

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä linkki joka vei troijalaisen koti ovelle, on poistettu siitä syystä. Kiitos ja kuitti.

      Poista
  4. Juu nää kaupan tätien dieetit on kyllä nähty: aamulla kahvi ja tupakka, sitten töitä, sitten tupakka, sitten vähän lisää töitä. Sitten nälkä joten berliininmunkki. Sitten töitä, töitä, ja rööki. Illalla pizza. Miksiköhän ei ole niin jaksava olo?:)

    VastaaPoista