keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Moikkelis ...täällä edelleen

... luoja kun on olevinaan niin kiire että en kerkiä edes kirjoittaa tänne.
Painoa lähti viime viikolta sen 2.2 kiloa nesteitä, mutta kroppa tuntuu olevan jossainjumi tilassa. En tiedä mikä sitä stressaa, mutta stressailkoon. Treeni kulkee.

Mulla on ollut "onni", kun isännän olkapää meni. Se on muutaman viikon saikkarilla salilta :D Mutta se tarkoittaa, että mulla on käytössä ikioma PT. Ja luoja se toimii. Joten putosi paino tai ei, niin taitaa edes jotain tapahtua.

Nyt alkaa vain nämä kylmän kosteat ilmat ottamaan liian koville joten pakkanen on tervetullut. Minun oma Fibromyalgiani ei pdä näistä keleistä.

Lupaan yrittää olla aktiivisempi kirjoitusten pohjalta.

Viime viikolla reippailin 4 kertaa salilla ja 4 aamuna aamuaerobisen aamulenkkinä.  Ja laitan kuva sarjaa viikon tapahtumista :D



Aamulenkin kuvasarja 

Kynsihuolto tsek ;D 

Kotia siivottu 

Koulussa kuvailtu 

Ja myös pelleilty






Eli näillä eväillä. Meillä oksennustauti jatkuu lapsilla joten olen kodin orja :( Juuri siivosin taas juniorin sängyn oksennuksesta. Ai että mä vihaan tätä vuoden aikaa. 

Mutta näillä mennään 

Tina <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti