sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Tavoite-Tavoite ja vielä kerran tavoite….

Olenkin tässä huudellut, että diettiä en kaipaa sillä mulle riittää salilla käynti. Joo se on totta ja varsinkin kun käytän päivittäin Better Bodiesin verkkareita koko M, niin ei kiirettä ole ollut. 
Mutta eiliseltä Helsingin reissulta mun kaappiini matkasivat aivan Ihanat Guessin housut… Ja kuten kuvasta näkyy: NE EI MAHDU!!!!!!

Joten minkäs teet. Huomisesta alkaen Dietti -Sota on ilmoitettu alkavaksi. Nuo housut menevät mun jalkaan. Halusivatpa tai eivät. Mutta ne menee ja kiinni meneväty myös. 

Tässä Teille muutama Huumori kuva, kuinka nolata itsensä kaikkien edessä :D 







Arghhhhh, kuinka ihmislapsi voi olla kuvottava. 

Tina 




4 kommenttia:

  1. Khih jos ei muuta, niin aamukahvit meinasi lentää tällä neidillä just ruudulle :D ite näytän suht samalta, kun koittaa tavotehousuja jalkaan vetää! Mut tsemppiätsemppiä ja tsemppiä! Itellä nyt jo 1½vk karkitta takana, liikuntakertoja 5viikossa (ehkä olen hullu, kun lauantaina ja sunnuntaina olin ennen klo 7 salilla huhkimassa) ja kiloja -2,5! suurin syy varmaan ton hiilariähkyn loppuminen :) -Se tsemppaantunut anonyymi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaaaa, tämän päivän tempauksen jälkeen ja sun kommentin jälkeen, oon nauranut huutonaurua koko ajan. Luoja kuinka ihminen voi oikeasti nauraa näin paljon A) kiloilleen B) hölmöydelleen ja C) ideoilleen. Ihan mahtavaa nauraa :D

      Mut Tsemppiä sinne myös. Nyt selätetään lihavaa vai silavaa, vai miten se meni?

      Tina

      Poista
  2. Go Tina Go!! Mä ni annan rispektit tälle päivitykselle kuvineen!! :) Terkuin Cee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tää on oikeasti niiiiiiiiin järkyttävä kuva musta :D

      Poista