tiistai 4. maaliskuuta 2014

Valokuvat ja mitat 4.3.2014 lähtötilanne

Ps. Ei heikkohermoisille, sisältää rankkaa materiaalia

4.3.2014

Paino:78,0
Pituus 159,5cm 

(no huh huh, ei tarvitse edes kuviin vilkaista niin tietää mitä tulevan pitää) 

Mitat: 
Rinnanympärys 106 senttiä
Vyötärö 102 senttiä
Lantio 107 senttiä 
Reidet 63 senttiä

On Rouva oikein tasapaksu patukka, hah...
Nyt kun nuo kuvat ovat syöpyneet minun verkkokalvoilleni niin painun nukkumaan. Aamulla tulen katsomaan ja tarkistamaan voiko tämä todella olla TOTTA??












Tässä muutamalle ihmiselle kuva, niistä minun selkä läskeistä. Jotka tunsin tänään ekan kerran. On kuin rinnat roikkuisi selässä. Joten NYT ON AIKA TEHDÄ JOTAIN, eikä vain puhua pupeltaa. 

LUOJA, mun selässä on TISSIT!!! :D 


Tina

3 kommenttia:

  1. Älä huoli, ei oo pahat "selkätissit". :D Mulla oli (ihanaa sanoa nykyään että oli eikä on) paljon pahemmat kassit selässä vaikka paino oli vähemmän. Nuo lähtee nopsaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos lohdutuksesta... Ne ON lähhdettävä... Ja Onnea sinulla oli, äläkä koskaa ota takaisin :D

      Tina

      Poista
  2. Hei sä oot sentää tasapaksu ja ohenetkin tasaohkaisesti kuten aiemmin, mulla se tuo etureppu va pysyy ulkonevana möykkynä xD selkämakkarat ne mutki herätti toimimaan :D taitaa olla lantion omistavilla kaikilla samavika vähä pyöristyessä :p tilanne kato todettu ja eikuuu töihin asian muuttamiseks ;) Terkuin Cee

    VastaaPoista