sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Onko se kesä kohta ohi?

Hui, ja mun piti olla tänä kesänä ranta kunnossa. Vaan enpä ollut/ ole. Tässä olen tehnyt viimeaikoina erittäin syvällisiä pohdintoja ja suuria ratkaisuja, joita elämä varrellaan tuo. Olen ylpeä niistä ja tulen menemään niitä kohti.

Olenko nyt valmis aloittamaan itseni "remontoinnin"?? Enköhän. Tämän viikon perjantaina on aika varattu täyteaineille jotka taas saavat minun otsani näyttämään nuoremmalta. Olenhan jo 36 ja tuo minun vuosien tupakointi on ihan varmasti saanut aikaan paljon. Joskin 21 päivä tulee 11 kk polttamatta. Wau, olen todella ylpeä itsestäni.

Kesä on tässä itselläni mennyt kotona ( koska en kehtaa näyttäytyä muualla, tällä kropalla ). Mutta ennen kaikkea, olen saanut nauttia lasteni seurasta ja siitä ei voi olla muuta kuin onnellinen <3 Minulla on kolme aivan ihanaa ja rakasta lasta. Yhden kesälomareissun heitimme Rovaniemelle. Oikein urheilu opistolle, jossa kylläkin pääsääntö oli että lapset urheilivat ja vanhemmat söivät, 4 kertaa päivässä ja aivan ihanaa ruokaa. Siellä kävin jopa kerran rannalla, koska en tuntenut sieltä ketään, niin kehtasin mennä :/

Mutta oli niin ihanaa nähdä kun lapset liikkuivat ja harrastivat, eikä koko ajan ole pelien ja puhelimien äärellä. Ja tarkoitan siis pleikkaria yms. muita sisäpeli/ tv peli juttuja. Mutta mukavaa oli ja jokainen nautti, pitkästä ajomatkasta huolimatta.

Tässä muutama kuva reissulta:














Ja tässä koko poppoo, kaverini ja sen lapset myös + tietenkin joulupukki: 




Ja kun nyt päästiin asiaan niin palataanpa siihen kinkkuun, eli minuun. Olen pohtinut ja miettinyt, missä ihmeessä se minun oma tahdonlujuus on? Mistä ihmeestä minä sen löydän? Ja palatakseni juurilleni niin otetaan esiin se Nutrilet kuuri. Se jossa ei saa lipsua, se jossa pirtelö on muuta kuin monipuolista, se joka saa sinun pääkoppasi tajuamaan, että ruoka on vain polttoainetta.
Eli Dietin aloitus osa 99. Ja nyt mä muuten onnistun ja jos en muuten niin kuulen koko ajan korvien välissä sen äitini äänen ja sen kuinka lihava minä olenkaan.

Aurinkoisia päiviä ja tsemppiä Mulle :)

   Tina

2 kommenttia:

  1. Olet huikea nainen! Arvostan avoimuuttasi ja nimenomaan sitä, että puhut asioista niinkuin ne oikeasti ovat. Eikä mitään perinteistä "Hymyselfie ja kaikki luistaa" postauksia jos kaikki ei luistakaan. Kaikkea hyvää syksyysi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja iso kiitos palautteestasi. Mukavaa, että joku muukin on tämän "todellisuuden" kannalla :)
      Mukavaa syksuä sinullekin.

      Tina

      Poista