lauantai 15. joulukuuta 2012

Tästä se lähtee

Marraskuu 2011 sain lääkäriltä vastauksen outoihin kipuihini ja siihen, kun töissä välillä meni jalat alta ja taas välillä kädet puutuivat. Olin todella kipeä. Itkin yöt ja tein 12 tuntista työpäivää. Olin aivan loppu ja väsynyt. Syynä oli fibromyalgia. Lääkäri sanoi sen olevan keski-ikäisten naisten sairaus.

Totta olen elämässä kokenut varmaan keski-ikäisen naisen verran, mutta silloin oli ikää vasta 33 vuotta. 

Siinä rytäkässä myin oman yritykseni ja lähdin miesystäväni kanssa lomalle Thaimaaseen. Lääkärikin sanoi, että lämpö ja liikunta auttavat. 

No tasan vuosi sitten lomalta palattuani sain nähdä Kauhistuksen. Lomakuva rannalta. Tässä se nyt sitten on kaiken kansan nähtävänä. Auts!


Joulukuu 2011 Rasva%27.9
Siitä se idea sitten lähti. Tammikuu ja jumppa tunnit. Kuukauden jälkeen kokeilin ensimmäisen kerran kuntosalia. Ja se olikin, ylläri, ylläri. MUN juttu. Ja sillä tiellä ollaan. 

Nämä kuvat ovatkin sitten Heinäkuulta treenaamisen jäljiltä. Takana 8 pudotettua kiloa ja hieman lihasta.

Heinäkuu 2012 Rasva%20

Heinäkuu 2012 Rasva% 20
Mutta, sitten tuli taas syksy ja oireet palasivat. Itkin taas ja treenasin. Silloin tein päätöksen, että syön mitä haluan ja aloitan dietin uudelleen tammikuussa. Ja alkava päivä onkin sitten päätetty 7.1.2013. Silloin salilla alkaa rasvattomampi kilpailu ja se saa taas minut tsemppaamaan.... 

Nyt paino seilaa 69-71 kilon välillä. Mutta minä kestän sen, sillä sali treeni kulkee edelleen. Lukuunottamatta 2 viikkoa taas thaimaassa sekä tämän viikon kovaa lenssua. 

Mutta niin tai näin niin tulkeehan mukaan seuraamaan, kun laitan itseni kevään aikana kuntoon ja tällä kertaa Mä niin Pysyn Kunnossa :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti