maanantai 17. joulukuuta 2012

Sunnuntai puuhastelut

Ja täällä taas. Eilinen meni puita pinotessa ja vieraita kestiten. Ruokavalio on niin kuralla, että eilen rupesi oikeasti mittari tulemaan täyteen. Mutta koska olen päättänyt pitää dietti aikataulusta kiinni niin sen teen. Nyt opettelen vain niitä syömä kertoja lisäämään ja veden juonti. Voi, että sekin voi olla vaikeaa :(.

No, mutta muutama kuva ensiksi eilisestä pikku projektista:



Sunnuntai projekti...
 
Tästä se siis lähtee...
Taustalla oleva virkavalta ei liity minuun mitenkään.

  
         Siitä se pino kasvaa...



   
Valmis!!!
No kuinka ollakaan kovassa duunissa tulee aina nälkä. Ja mikä sen parempi kuin rasvainen grilli ruoka. Onneksi sentään rakastan kanaa. Ettei ihan mene viimeinenkin kasvo, tältä mun "Dietti Blogilta"
Mutta koska olen päättänyt olla Teille rehellinen niin volá tässä ne kalorit nyt sit on.


Minun ei NIIN dietti ruokani ...



Isännän; Paljon kaloreita mulle nyt heti -Annos!

Eikä se syöminen tietenkään siihen päättynyt. Vieraat ovesta sisään. Juuri leivotut pullat pöytään ja tottakai naisille lonkerot käsiin. Miehet saa olla kahvin varassa :D Mutta hei, luettiin sentään alan lehteä. Ja ihasteltiin naisten lihaksia. Tämä kamu meinaan ymmärtää minua ja minun innostukseni lihaksiin. Kaikki sitä ei minun tuttava piirissä usein ymmärretä ja siksi usein kuulenkin; Hyi, onpa rumat lihakset. No mutta jokaisen oma asia. Minä tykkään ja sillä siisti. Ja tänään pääsinkin vihdoin ja viimein salille. Voi ihanuus <3

 Nyt pelon sekaisin tuntein mietin, koska laitan teille tämän hetkisen kuvan omasta kropastani...
APUA! No sekin päivä tulee, kera isännäkin kuvan :D




Jos ottaa lonkeroa ja lukee lehteä, saako lihaksia???

Ja lopuksi pikku kevennys kuva; Hyi, näillä naisilla on niitä lihaksia. OMG!


                                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti