tiistai 2. huhtikuuta 2013

Pääkoppa Vs. Läski

Nyt otetaan mittaa kumpi antaa periksi. Tänään taas hilluin aamulla kahdeksalta rinteitä ylös alas tuolla metikössä yksikseni, nauraen samalla että missä menee "normaalin" ja hullun ihmisen ero?? Taitaa olla hiuksen hieno, että en ole vielä ihan varma mihin suuntaan vaakakuppi kallistuu.

Tää jumi vaihe laittoi mulle päälle sen, että sehän lähtee (asenteen).... sä saatanan läski mun kropassa joudut nöyrtymään joko hyvällä tai sitten pahalla. Mulle aivan sama. Ja nyt mä olen valmis menemään vaikka kuinka pitkälle asian kanssa.

Eiliset urheilut:

Aamukävely 50minuuttia
sali 1 tunti 20 minuuttia

Ruokailut

- Aamupuuro hiutaleet 50g
  100g raejuustoa
  2rkl paahdettu ja rouhittu pellava ja tyrniseos
  Mehukeittoa

- Protsku patukka

- Salin jälkeen palkkari

- 200g herne-maissi-paprika
  yksi pikku kauha riisiä eli noin 60g (HUOM! valmispaino)
  100g paistijauhelihaa

- protskupatukka

- protsujuoma

Siinä oli kaikki mitä suuhuni eilen laitoin. Tänään mellään samalla linjalla eli homma jatkuu. Ja periksi en anna ennen kuin se alkaa 5:lla.

Ja joo, ei siihen vaakaan joo tuijotella, mutta tämä on mun psykologinen juttuni. Ja jos mä johonkin painan mukaan niin 100 lasissa mennään, loppuun asti tai ainankin niin pitkälle kuin rahkeet riittää tai sit ei enään henki kulje :D Sit mä nolaan vielä itseni lopuksi, kuva vuodelta 2006. Ja nainenko MUKA KAUNEIMMILLAAN RASKAANA!!! Nyt joutuu sanoo, että ihan jotain muuta( onneksi ei enään tuollaista rapistumista pääse käymään)... muistutan enemmän miestä kaljamahalla... Mutta itsetuntoni tällä hetkellä on huomattavasti parempi, kun tuijottaa sitä kuinka ruma on ollut :D


Mukavaa ja aurinkoista päivää Teille :D




3 kommenttia:

  1. Pidä kuitenkin huoli, että saat tarpeeksi eneergiaa ruuistasi! Kohta sun paino voi jäädä jumittaa sen takia, että et saa tarpeeksi ravintoa :)

    VastaaPoista
  2. Ja ainiin tsemppiä! Oot sitkeä mimmi!
    Postaus tavoitteistasi ois kiva :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja pidän... Postaan huomenna tavoitteista, kiitos vinkistä :D

      Poista