sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kulunut viikko pääosin kuvina

Nöyrä anteeksi pyyntö viikon hiljaiselosta. Ei vain ole saanut itseään koneelle. No täällä ollaan taas joten viikon kuvapostaus paikallaan. Tällä viikolla takana 2 x aamuaerobinen ja 2 x sali. Tuli sellainen olo että hihoista loppu veto. Nyt 2 tankkaus päivää takana ja vielä tämä päivä ja ensi viikolla ruodussa, niin postausten kuin treenienkin suhteen. 

Viime sunnuntaina meillä avattiin terassi kausi... 





Minä grillasin ja muut pystyttivät trampoliinia :D



Koira vahti ylläri enemmän mun grillaamistani :D






Ukko odottaa.... ruokaa


Ja Elvis perässä ...

 






Kuvaajana ulkopäivänä toimi Joel 6v. Ja hyvin onnistui :D 


Perjantaina lähdettiin hakemaan kaupasta uutta treeni intoa ja jotain jäi käteen: 



HEI TÄSTÄ SE TAAS ENSIVIIKOLLA STARTTAA TYPYT!




Siinä suoralinkki housuille ja muistathan -10% alea koodilla Tina :D 
Ihanat jalassa Oh Yeah!!!


Sit mukaan tarttui myös protskua, Caramel maku... Makea ja Hyvä, Nam! 
Sama ale koodi toimii :D



Lauantain HUUMAA, eikä muuten ollut Fitness kisat: 





















Ja siinä Keskellä Kati Luoto:  Scandinavian Strongest Woman!
VOITTAJAN ON HELPPO HYMYILLÄ!!! 

Onnea koko kolmen sakille:D






Sellainen viikko ja sellaiset kisat. Oli oikeasti näkemisen arvoista! 
Nyt postaan Teille tämän viikon kuvat ..... 
Ja mitat vaikka hiilari päivät on takana.

Tina




2 kommenttia:

  1. Mä oon jo ties montako viikko kuolannut noita pökiä ...!! :D

    VastaaPoista
  2. Ne on IHANAT... Noi mun on koko s ja istuu... Noita voi käyttää muutenkin kuin treenatessa :D

    VastaaPoista