sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Viikonloppu takana

Niin se on, viikko taas vierähti niin, että tuntuu etten mukaan kerennyt. En oikeasti osaa sanoa, minne ihmeeseen tuo aika kuluu, mutta lujaa vauhtia liikutaan. Diettiäkin on jo takana viisi kokonaista viikkoa.   Ja tätä menoa, kun tämä aika juoksee, niin meillähän on kohta kevät, hyvinkin pitkälti uskon niin :D 
Viikon aikana ruokavalio "repsahdus". Meinasi yhtenä päivänä lähteä töissä taju ja joo repsahdin: Söin ylimääräisen puolikkaan banaanin, OMG... Hahahaaaa. Siellä jo onnekkaimmat odotti jotain fasun levyä tai muuta vastaavaa :D

Sitten kuulumisia viikon varrelta. Rakas teinini sai menneellä viikolla ajokortin, ja siis tämä teini ei ole oma lapseni vaan se tuli minun elämääni kautta rantain, tarina on niin pitkä joten tämä riittänee selvennykseksi. Ja totta kai, halusin antaa hänelle jonkin lahjan, onhan minulla nyt oma juoppo kuski, vielä pitäisi vaan aloittaa tuo juopotteleminen :D Joten kutsuin tuon meidän neidin perjantai iltasella meille ja lahjaksi lupasin värjätä neitosen tukan, oli muuten kovinkin sen tarpeessa, kuten kuvasta huomaa.



ennen 


jälkeen



Sellainen oli perjantai illan riennot. Kokokonais katsauksena viikon treenit on 4 kertaa ja yhteensä viisi tuntia. Olen tyytyväinen, sillä pidin treeni määrän alhaalla tarkoituksella, koska saan niin paljon enemmän irti, kun välissä kerkiää kunnolla palautua. Tällä hetkellä saan kyllä kaksin käsin lukita itseni kotiin, jotta en lähde treenaamaan, sillä treeni into on aivan jäätävä. Mä voisin vaikka asua siellä salilla ja kun pitää yrittää pysyä poissa niin on se, se on niin pirun vaikeaa. Mutta mä kestän sen. Kasvattelen itselleni hienoa selkärankaa ja siitä tulee niin luja, kaikin puolin, saatte seurata sitä tässä blogissa.

Olen muutamia aiheita kerennyt töissäni miettimään, mistä Teille kirjoittaisin. Aiheet on paketissa, mutta aika uupuu. Saan kyllä järjestettyä sitä vielä, kun vähän mennään eteen päin. Ensi viikon jälkeen rauhoittuu. Tämä viikko meni järjestellessä ystävänpäivä tapahtumaa ja sekin alkaa olla paketissa vielä, kun vain saadaan se päivä elettyä :D 

Seuraavana mun pääkoppa mietiskelee yhtä toistakin asiaa, jota olen tässä työstänyt alku vuoden, eli sähkötupakka. Hmmmm, kuulostaa mielenkiintoiselta, varsinkin kun olen itse polttanut tuon kaksikymmentä vuotta kohta, niin olisi se aika jättää taakse, mutta en meinaa liian monta isoa projektia samaan aikaan rakentaa. Pikku hiljaa, kirpun askelin, nyt vasta teen sitä aivotyöskentelyä. Ja siksi haluaisinkin kuulla onko kellään Teistä minkäänlaista kokemusta sähkötupakasta? Kaikki tieto otetaan vastaan, sillä tuo polttaminen alkaa ikävästi hankaloittamaan mun treenaamista ja silloin täytyy asia laittaa harkinta myssyyn. Ja työstää pois alta. PISTE. Mutta kertokaapa ihmeessä jos jotain kokemuksia löytyy. 

Ja sitten taas lopetellaan fotoihin. Pitkästä aikaa mun kokovartalo kuvia vaatteet päällä :D Kivaa välillä näinkin. Noi biksu kuvat, kun ei omaan silmään ole mitenkään ihanaa katseltavaa. Ja itsensä katsominen kuvissa ei muutenkaan ole mun juttu, byäh! Mutta kuvissa huomasin tänään, että se hyvä olo se lähtee sisältä ja näkyy ulos päin, positiivisella tavalla, ja pidän siitä. Vaikka otsa kurtussa olenkin aina, mutta siihen haetaan apuja hieman myöhemmin :D 






Näihin kuviin ja tunnelmiin. Katsellaan aamulla miltä vaaka lukemat näyttää, vai täytyykö ruveta sahaamaan kohta toista jalkaa irti, niin se kymmenen kiloa katoaa :D See Ya!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti