keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Uusia treeni vaatteita

Iltaa, niin se päivä tänään vierähti Kuopiossa ja koulutuksessa. Ajamaan aamulla lähdin ennen seitsemää. Koulutus kesti aamu yhdeksästä, päivä neljään ja notkuvien herkku pöytien äärellä. Joo, otin kuvia ja laitoin tuonne loppuun ylpeänä esitellen missä taas selkärankani piti :D 
Evästä en mukaan ottanut. Lounaalla söin salaatteja, savukalaa ja muutaman häränliha siivun (ohuen ja pienen). Eli ruodussa edelleen.

Mutta kuumin aihe tälle päivälle, mun uudet salivaatteet. Niin ihanat, että odotan niiden koeajoa sillä tänään olen tepsuttanut ne päällä vain kuvauksen ajan kotona. 

Eli uudet Brasil Sullin housut :D Tuntuvat todella ihanilta jaloissa ja onneksi näille on nyt tilaa siellä mun uudessa vaatehuoneessa. Hinta housuilla oli 69,90 josta Te rakkaat lukijat saatte - 10% alennusta. Ne ketkä innostuvat ja mun ystävät innostuu, mä tiedän sen. 


Ja alennushan koskee verkkokaupan tuotteita ja Te löydätte sen verkkokaupasta, alennuskuponki osasta, jonne alennuskoodi: Tina 

-Mukavia ostoshetkiä-

Itse olen suosinut Better Bodiesin vaatteita jo kauan, omaan kuudet Betterin housut ja ne eivät mene pesussa miksikään. Sen takaan. 




Huomaatteko kuinka mukavat :D
Resori

Ja kuinka ylpeä olen :D



Sitten ostin uuden vyön ... 


Ja sitten, olen kaivannut kunnollista pitkähihaista salille. Tämä Tapoutin paita oli TÄYDELLINEN. Ja tuntuu aivan ihanalta ihoa vasten. 



Tää karvapallo on omasta takaa, halusi tulla mamman syliin...Näitä siis  ei myydä Gazozilla :D



Ja kuvaajakin halusi matkaan mukaan.... Johan kaikki olivat innokkaasti tänään blogissa mukana :D




Toinen päivän paketti oli Palkkariiiiiiiii


Kuvassa taas Elvis :D


Ja paketin sisältö: 3 x appelsiini palkkari, NAM! 1 x suklaa protsku, nam nam....lisukkeena  EAA + ja omegaa. Kyllä näillä taas hetki pöristellään menemään. 


Sitten lopussa ne herkut joista kieltäydyin, Hyvä Minä :D 
















Tästä otin 3 kurkku siivua ja 2 paprikaa :D 
Eli tälläinen päivä tänään. Nyt oikeinkin Hyvää Yötä ja oikein mukavaa huomista ystävänpäivää. 


5 kommenttia:

  1. Mitä hyötyä tai mikä käyttötarkoitus on tolla vyöllä? :)

    VastaaPoista
  2. Raskaammissa kyykyissä käytän tukemassa keskivartaloa.

    VastaaPoista