perjantai 15. maaliskuuta 2013

Aurinkoinen perjantai

Ihana keli oli tänään ja aurinkoinen, alkaa olemaan fiiliskin huipussaan. Tänään kirjoitan perus kuulumisia. Olen tässä viimeisen viikon tyhjentänyt nurkkia ja laittanut tavaroita kirpparille valmiiksi. Tänään sain vietyä viimeiset. Huomenna aukeaa Jyväskylän kirriin Silinterin uusi kirpputori ja sain sieltä avajaisiin heti pöydän. Nyt kun minulla on aikaa, niin saan talon kuntoon ja nurkat tyhjiksi. Ihana ja erittäinkin tarpeellinen kevät suursiivous siis alkakoon. Ikkudoiden pesukin kutsuu tässä jonain päivänä.

Nuorimmainen lähti tänään isälleen ja vein sen aamupäivällä Joutsaan jossa suoritamme "vaihdon". Ja kotiin palattuani minua odotti tämä:






Miro 11v. meikattuna. Voi kiesus mikä repeeminen kun näin tämän, tuli ensimmäisenä Tuksu mieleen. Jos tästä tulee tapa niin siinä kohtaa alan vasta olla huolisssani. 

Ruokaakin jossain vaiheessa pitää taikoa niin tein kerralla ja kunnolla eväät. Isommat kupposet on isännän eväät ja pienemmät minun. Itse laitan kasvikset vasta sitten kun syön. En tykkää kahteen kertaan lämmitetyistä hmp:stä siis herne-maissi-paprikasta.


Ja sit taas kirmataankin täysillä kirppari pöydän kimppuun ja tässä loppu tulos, oli hommaa ja tässä kuvassa on oikeasti vasta pieni ripe siitä määrästä mitä sinne on menossa joten ensi viikolle on työmäärä taattu. Alhaalla korissa on noin 25 farkut :D Olikohan aikakin jo tyhjentää kaapit?


Ja päivän paras....oikein pelastaja. Mun tilaama takkini saapui. Se on niin hieno ja ihana. Mä heti lähdin ulkoiluttamaan sitä. 





Takin löydät alla olevasta Gazozin linkistä: 



Ja suositukset tulee täältä aivan varmasti :D 101% Hyvää tavaraa.

Illan rauhoittuessa, käväisin vielä salilla humppaamassa tunnin verran ja voin kertoa, että päivä todellakin on pulkassa. Ja allekirjoittaneella hyvä mieli. 



Loppuun kuva Ukosta joka kattelee, kun sinkoan päivät pitkin torppaa :D 
Mukavaa viikonloppua kaikille.

Tina 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti