keskiviikko 2. tammikuuta 2013

2012 loppuvuosi ja yhteenveto


Hei taas pitkästä aikaa. Loppu vuosi piti sisällään joulun,  5 päivää raketti myyntiä ja vähän "biletystä" ja ystävän kanssa. Asustin kamuni Virven nurkissa Tampereella sen ajan ja siinä kerkesin päivittää 10 kuukauden kuulumiset ja samalla tehtyä hänen asuntoonsa sisutussuunnitelman :D Jota menen tässä lähi viikkoina toteuttamaan. 


Joulu oli meillä erittäinkin rauhallinen. Se piti sisällään lapset, mummon ja Teemun. Ihanaa aikaa. Ja lapset lahjoista onneissaan. Minä sainkin Wokki pannun, eli ruokaa tekemään :D 
Siis terveellistä ruokaa. Mä niin kaipaan thaimaalaisia kanaruokia, Nam. 

Sitten vähän fotoja Joulu 2012.

Mummo ja lapset <3




Joululahjat, ei onneksi liikaa :D


Koko porukka, mummo kameran takana.



Ruoan kanssa lasi kuoharia, ei enempää.
Joulu ohi ja minä matkaa Orivedelle, raketteja myymään. Se on niin kivaa ja vaihtelua omaan työhön. Joskus jotain muuta, kiitos Kyllä. Kaikista parasta tuossa myymisessä on se, kun ihmiset ovat NIIN hyvällä tuulella. Ja minusta tuntui, että Orivedellä kaikki olivat hyväntuulisia. Onkohan niillä jotain erikoista juomavedessä, tai jotain?



Tälläisen myyntikojun sain rakennettua
Pidetäänpä kojua pystyssä lauantai päivänä.

Ruokavalio ihan kuralla :(




Sunnuntaina töihin vasta klo12sta, joten likat lähti "lauantai-ilta kävelylle"

No sunnuntain työpäivä olikin sitten naurua ja räkätystä, kera sisu askin :D


Maanantain kova ruuhka mentiin pirteinä Juhla Mokan voimin 
Kotiin pääsin maanantain klo 20 illalla.... tässä yksi pelokas raketti koira :(


Ja sit jos mennään ihan asiaankin. Eli vuoden 2012 heiaheia päivityksiin. Olen siis pitänyt todella tarkkaa treeni / painopäiväkirjaa. Painon olen punninnut jokaisen viikon maanantaina. 
Ja näin jälkikäteen katottuna saattaa joka oikein yllättyä, kuinka ahkera olen ollutkaan. Ja olen myös tänä vuonna. Koska enään 4 KOKONAISTA PÄIVÄÄ.... IHANAA JA DIETTI SAA ALKAA!!!! Jihaa...



Paino käyrä pikkasen heilahtelee... elokuu ja mökö tuli kun fibromyalgia näytti voimansa :(


Treenit 2012 viikko tasolla


Yhteensä 178 treeniä joista 136 salikäyntiä :D
.




Mä olen niin ylpeä noista luvuista. Siis en painostani vaan noista treeni luvuista. Nyt on aika alkaa polttamaan rasvaa... Mä niin aion pystyä siihen. Mun tavoitteena on 55 kiloa. Mutta peili on se mun tarkin mittari. Mut 55, sitä lähetään hakemaan...

Tälläinen loppuvuosi, ja nyt sit aloittaa vuoden 2013 projektin into pinkeenä :D Tervetuloa mukaan!!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti