lauantai 19. tammikuuta 2013

Perus lauantai

Se olisi taas lauantai ilta ja mä olen saanut viikon treenit pakettiin. Vaikkakin se torstain kaaos sekoitti mun aikataulut totaalisesti. Eilen illalla siis tosiaankin kävin salilla, samoin tänään päivällä. Tänään olikin vuorossa jalat. 

Eli mun viikko treenit on 4 kertaa viikossa (vähintään ) salilla ja 4-jakoinen ohjelma. 

Jalat  
Hartiat ja ojentajat 
Selkä ja vatsa 
Rinta ja Hauis 

Ja jokaisena päivänä otan mukaan mun iki ihanat vatsa makkarat :D Mutta jossain kohtaa jätän niille makkaroille vain hataran muiston, koska ei ole makkaroita kaunis littana vatsa. Kiitos :D Ja siis totta kai treenaan niitä vielä sitten. Ei ne siihen ilmatteeksi jää makaamaan, en ainankaan usko. 

Tänään onneksi tuli nukuttua ihanan hyvin niin jaksoi sitä taas treenatakin. Hiki päässä ja kaikenlaista kikkailua matkan varrella. Ruuhkaa ei ollut salin puolella vain jumpat oli täynnä. Mutta ne ihmiset jotka siellä salilla olivat niin olivatkin ihan uusia kasvoja. 
Ennen salia nappasin välipalana Mannisen mansikka -valkosuklaa puddingia. Maku oli ihan ok. Mutta kyllä se suklaa ja ennen kaikkea vanilja voiton vie. Ei voi minkään :D 


Mansikka - Valkosuklaa Pudding 






Isännälläkin oli salipäivä joten ennen sali reissua oli otettava nokka kohti Lidliä. Siellä kun tuo kana on niin huomattavasti paljon edullisempaa. Ja samoin moni muukin tuote. Tänäänkään kauppaan ei mennyt kuin vähän yli 50 euroa. Kun jossain toisessa kaupassa olisi samat ostokset olleet hyvinkin lähellä satasta. Kuvissa ei tietystikkään ole lasten muroja tai nakki paketteja ja ja .... Luulisitte kuitenkin että minä niitä syön :D






Ja sitten sinne salille. Kaverini kävi minun treenien aikana Zumbaamassa joten sain muutaman kuvankin salilta tänään. Vaikkakin taisi naisella vähän kädet täristä, kuvan laadusta päätellen. Mutta se on OIKEIN SE. Zumba on siis mennyt ytimeen :D



Mä niin olen siel salilla "hullun kiilto" -silmissä :D







Ja aina pitää jotain kikkailla :D

Ja poikkeuksellisesti. Minulla ei ollut tänään ruokana kanaa. Apua, jouduinkin syömään jauhelihan kanssa, koska se oli isännälle tarkoitettu, mutta päiväykset paukkuivat niin ei voi hyvää ruokaa poiskaan heittää. Mutta huomenna takaisin omalle rakkaalle kana linjalle.





Oikein mukavaa lauantai -iltaa. Mä meen jatkaa lepoa :D Ja katsomaan Jutan superdietin uusinnan koska en keskiviikkona ollut silloin kotona :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti