maanantai 21. tammikuuta 2013

Maanantai

Moipsis. Nyt täytyy ensimmäisenä harmitella sitä, että tälle päivälle ei fotoja ole. Kun olen mennyt pää kolmantena jalkana ja unohtanut koko KUVAAMISEN. Oli töitä ja koulun palaveria ja muuta sesonkia. Sori. Mutta reippaana laitoin Teille aamulla kuvia. Ja olen ihan siis itse tyytyväinen näkemääni. Matka on vielä pitkä, mutta jostain pitää lähteä. Ja onneksi kuvat tuovat motivaatiota omaan diettiini.

Entisessä elmässäni minä vannoin pika diettien nimeen. Oli ihanaa kun ensimmäisen viikon aikana lähti pari kiloa ja sitten paino kaameeta kyytiä alas. 6 kiloa kuukaudessa ja silleen. Todella terveellä pohjalla siis.  Joo ja samaa hissiä se tulee sieltä ylöskin jos ei osaa hallita sitä syömistä sen jälkeen. Olen kokenut myös sen. Mutta tää liikunta ja syö itsesi hoikaksi on ihan paras. Ei tarvitse nähdä nälkää ja paino pikku hiljaa menee alas päin ja mikä ihaninta iho tulee siinä perässä. Ei liika isoa telttaa päällä :D Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

Tänä maanantain mulla oli poikkeuksellisesti sali vapaa, koska olin salilla perjantai, lauantai ja sunnuntaina. Olinkin viime viikolla Reipas oikein isolla R:llä :D Joten tänään lepopäivän kunniaksi suuntasin tyttäreni ja kaverini kanssa Killerille tanssi tunnille. Danzation... Huh huh ja hiki virtasi. Ja mikä parasta huomasin kuinka vuodessa on tuo kuntokin kasvanut ja ennen kaikkea tuo selkäranka. Eli raskaamman kautta ja periksi ei anneta. Nyt sitten onkin aivan loistava, oikeinkin Voittaja olo.

Ja mikä hienointa, minulla odotti kotona huomisen valmiit eväät. Kiitos siitä.

Joten Hyvää alkanutta viikkoa kaikille lukijoille ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti