keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Blenderi!!!

Tänään SE tuli. Mun uusi Blenderi. Voi tätä ilon päivää. Tilasin sen muutama viikko sitten ja nyt se on täällä. Aivan ihana. Kevyt kannu, muovin tapaista. 2 vuoden takuulla. JEE! Ja siis syy miksi olen näin into pinkeenä on se, että olen muutaman OBH Nordican jossain vaiheessa ostanut ja ei ne ei kestä minun käytössäni. Edellinen rupesi savuamaan ja kaamea katku. Joten se siitä smoothiesta. Nyt rupean sitten keksimään tuolle käyttöä. Odottakaapa vain. Ja tämä kapistus on sitten ravintolan käyttötarkoitukseen joten luulisi tuon jo kestävän :D



Mun uusi "pokaali"


Päivän toinen ilon aihe. Uusin Fit lehti oli kulkeutunut mun postilaatikkoon. Jei, ja kaikki rasvanpoltosta... Hmmm... tietää miten ilta sujuu....


Ihanaa iltalukemista...
Ja kolmas loisto JUTTU! Aamulla käväisin laittamassa itselleni uudet "räpsyttimet". Joista tietenkin fotoa Teille ja mainosta tekijälle. Savelan Parturi-kampaamo Laajavuorentie 5:ssä ja hinta oli uskomaton. Vain 60 euroa. Siis peukutan! Ja anteeksi on pakko mainostaa pientä kampaamo yrittäjää, olenhan itsekin ollut sellainen :D Ja siis tässä lopputulos:





Minun tämän vapaa päivän teema oli Aikaa itselleni joten uusien ripsien kanssa salille.com

Intona salille ripsiä 
Haasteena tällä sali reissulla oli se, että olin yksin matkassa. Mutta koska en ole saanut Teille vähään aikaan sali kuvia, niin sovelsin. Itselaukaisin. Mikä ihana keksintö. Tästä syystä kuva kulmat ovat lattian raosta paitsi seuraava. Jossa kuvaaja ei siis pysynyt vauhdissa :D 
Tänään treeni vuorossa oli selkä ja vatsat, ai sitä ihanaa tuskaa ja ähellystä. Mutta uskon syvästi sen tuovan tulosta. Eilen kävin salilla tekemässä haukkarit ja rinnan, mutta siitä ei jäänyt "todistus aineistoa". Joten nyt vain on sitten uskottava, että siellä oltiin. 



Maastavetoa






Päivä paino, vaatteet päällä.
Se tunne kun on treeni tehty :D

Mutta se tunne, kun tulin salilta. Niin voittaja, niin voittaja. Ja oli niin hyvä mieli, aurinko paistoi ja hymyilytti. Siis vapaa päiväni oli kaikin puolin onnistunut. Nyt lähtö rip rap Lindliin ostamaan kaikkea kivaa jota voin tunkea tuonne mun Blenderiin, Jeah. Muksaa iltaa kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti