perjantai 11. tammikuuta 2013

Palautetta

Kiitos kaikille saamastani palautteesta, niin facebookin, viestien ja puheluiden kautta. Yllättävän paljon kiitosta ja kysymyksiä joihin yritän osata vielä vastatakin.

Eilen mietin kun lähdin töihin ennen yhdeksää ja pääsin kuudelta kotia, niin siinä tuli mieleeni taas kuinka helppo olisikaan keksiä se tekosyy. Se syy olla menemättä salille. Se miksi minun olisi vain parempi mennä kotia, jalkojakin särki ja väsytti. Mutta, mitä sitten? Ei se saa olla se syy. Minä en usko tekosyihin (enään). Niitä löytyisi oikeasti roppa kaupalla. Mutta minun kohdalla tuo, "pitäisi elämä" on taakse jäännyttä. Haluan, että te kaikki näette että omistan selkärangan ja kohta vähän lihastakin :D
Tälläisenkin taas rakensin päivä "jumppana" töissä

Facebookkiin laitan aina omalle sivulleni Heiaheian kautta treeni kuulumiset ja tiedän, että muutama ihminen seuraa sitäkin. Ja siksi sieltä löytyy mun takapiru. Kutsun häntä nimellä Netti PT. Aivan loistava, kun maanantai koittaa ja siellä lukee treenasit vain kolme kertaa tällä viikolla.... Niin kommenteista saa heti lukea; MItä sä eukko siellä laiskottelet?? Toisekseen tällä ihmisellä on sellainen kroppa johon mulla on vielä Piiiiiiitkä matka. Mutta täältä tullaan.

Tämän viikon kuvat on ollut vaisuja, mutta ensi viikolla kehiin saadaan enemmän kuvia salilta, kun saan sen mun salikamun. Tiistaina lähtee minun mukaani ja maanantaina lähtee eräs toinen, joten ensi viikolla luvassa kuvien kera, hikeä ja irvistelyä. ;D Ei muuten kamalan imartelevia ole, mutta mitä sitten. Toivottavasti rasva ritisee.

Ja mitä tämän hetkiseen ruokavalioon tulee, niin loistavasti pysyy ruokailut käsissä. Työpaikkani taukohuoneet notkuu herkkuja, jos jonkin näköistä. Minä vaan menen kanan, riisin ja kasvisten voimalla. Eikä mieleni edes tee noita sokeri ällöjä. Luojan KIITOS! Mahdollisuuksia siis onnistumiseen on :D


Tälläisia rykelmiä notkuu pöydät... vaan minä menen niiden ohi.
Ja eilen illalla tuli olikohan tv5 dokumentti nuorista (teineistä 13-17) kehonrakentajista. En tiedä katsoiko sitä muut kuin minä ja isäntä. Mutta voi kristus mikä päättäväisyys ja omistautuminen. Arvostan jos joku nuori jättää sen teini elämän taakse ja omistautuu tuolle asialle niin henkeen ja vereen. Oli aivan katsomisen arvoinen ohjelma. Joskin kyllähän se nauratti kun 13 vuotias poika nostaa penkistä enemmän, kuin minä :D Mutta se oli hänen unelmansa ja haaveensa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti