tiistai 15. tammikuuta 2013

Alkuviikon kuulumiset

Heips. Laitetaan siis alkuviikon kuulumiset kehiin. Ensiksi maanantai aamu ja vaaka näytti 69.1 ja viikko sitten 69.8 eli - 700g. Tälläiselle hätä housulle se on KAAOS!! Mutta mä olen alkanut hyvin elää itseni ja tämän prokjektini kanssa. Eli hiljaa ja hyvä tulee. Niinhän se meni. Täytyy myöntää, että ruokavaliossa en ole lipsunut, mitään ylimääräistä en ole syönyt eli olen ylpeä itsestäni. 
Ja koska olen saanut kuulla viime aikoina kovasta tavoitteestani niin se saa minut kahta kauheammin tsemppaamaan kohti päämäärääni. Kesää 2013 :D 

Niin ja viime viikolla tuli käytyä salilla kokonaiset viisi kertaa. Perjantaina olin omat treenit viikolta saanut pakettiin. Mutta sunnuntai aamuna tuli yllättävä soitto ja minua pyydettiin sali kaveriksi, niin tokihan minä menin. Ja aikas rauhallistahan siellä oli. Ja hyvän treenin ja mielen sain kaupan päällisiksi.

Maanantaikin meni treenatessa ja samoin tänään. Joten huomenna on pakko pitää jo lepo päivä vaikkakin intoo on kuin pienessä kylässä. Ihan, kuin olisi vasta sitten innostunut tästä harrrastuksesta. 

Ja sitten esittelyssä uusi sali kamuni: Camilla. Itse kutsun nimella Cami, koska se on huomattavasti paljon helpompi, silloin kun komentaa :D Eli siis Cami on tyttäreni, joka täyttää tänä vuonna 14sta. Ja kaksi kuukautta se on kinunut mukaani salille ja nyt, nyt se sitten tapahtui. Ensiksi pyysin tietenkin Elinaa, TAAS tekemään Camille oman ohjelman ja samalla sai neuvottua neidin käyntiin. 

Olen toisaalta helpottunut. Neiti on poissa netin ääreltä ja tuolta kyliltä. Ja onpahan yhteistä aikaa enemmän. Camillan treeniohjelma on siis kiertoharjoitusohjelma 2 kertaa viikossa. Kiertoharjoittelluna suoraan liikkeestä toiseen. Liikepattereiden välisssä lyhyt tauko ja siihen päälle alku ja loppu treeni crossarilla. Kiitos ja kuitti. Neiti kiittää. Vaikkakaan se ei tänään ihan siltä näyttänyt. Kysymys kuuluikin, ai että KOLME KERTAA KAIKKI :D 

Ja sit otettiin vähän fotoo :D















































Mä oon niin Kade noista Elinan housuita ja jaloista .... Wau :D 










Lisää kuvateksti
Äiti treenaa myös. Huomaa kilon paino. Buahahahaa...


Ja viimoiseksi ylpeä neiti :D Vähän peukuttaa itselleen ... se on oikein se !!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti